برنامهzwnj;ریزی در زمینه عرضه محصولات و برندسازی در سازمان مرکزی تعاون روستایی دکتر شیرزاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در برنامه laquo;طراحی برندهای جدید شبکه تعاون روستایی کشورraquo; گفت از نیمه دوم سال 1397 موضوع احیاء برندهای قبلی و برندسازی جدید محصولات و کالاهای اساسی از سوی تشکلها اتحادیهzwnj;ها و شرکتzwnj;های تعاونی عملیاتی خواهد شد معاون وزیر جهادکشاورزی در تشریح این راهبرد مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد درحال حاضر ، این برنامه در 9 استان مستعد کشور شامل ؛ 1- استان اصفهان ؛ محصولات لبنی، گلاب، خوراک دام با برند گلپایگان تیران فلاورجان 2- استان کرمان ؛ محصول ذرت علوفه ای 3- استان خراسان رضوی ؛ محصول زعفران با برند تروکا 3- استان مازندران ؛ محصول برنج تروکا 4- استان یزد ؛ انواع حبوبات تروکا 5- استان مرکزی ؛ آب آشامیدنی با برند تروکا 6- استان گیلان ؛ محصول چای و برنج به ترتیب با برند عدالت و ژم 7- استان قم ؛ محصول مرغ با برندهای بهاران و یاران 8- استان مرکزی ؛ محصول حبوبات با برند انقلاب 9- استان زنجان ؛ محصول مرغ با برند تروکا پیگیری خواهد شد خاطرنشان میzwnj;سازد محصولات کشاورزی از طریق برندهای فوق در سطح فروشگاههای شبکه تعاونیzwnj;های روستایی و کشاورزی عرضه خواهد شد همچنین برند laquo;بتکاraquo; بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران نیز همزمان در بازارهای داخلی و بازار روسیه، برای محصولات کشاورزی که از طریق شبکه تعاونیzwnj;ها صادر میگردد به ثبت رسیده است laquo;بتکاraquo; در حال حاضر نیز در تأمین لیزین و متیونین، 10 درصد بازار ملی را هدف گذاری نموده است لازم به ذکر است محصولات دارای برند ، با توجه به نوع شناسنامه و کدینگ محصول ، شرایط نگهداری و دمای سردخانه ای مخصوص آنها از دیگر کالاها متمایز شده ، بدیهی است که در این میان، حق خریداران در انتخاب محصولات موردنظر، به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد شد